понеділок, 22 жовтня 2018 р.

22 жовтня - Міжнародний день шкільних бібліотек


   Шановні колеги-бібліотекарі, вітаю Вас з Міжнародним днем шкільних бібліотек. Прийміть найщиріші вітання з нагоди міжнародного Дня шкільного бібліотекаря. 
    Шкільний бібліотекар – перший вісник краси і знання! Адже це Ви відкриваєте ворота в країну знань і з мовчазних полиць добуваєте тепле слово. Ваше любляче серце, мудре слово творить істинне чудо з тим, хто того прагне. 
    Бажаю Вам, шановні колеги, творчої наснаги, міцного здоров’я, натхнення, радості, щастя, добра і нових успіхів у нашій благородній просвітницькій справі.

                                             Для мене книга – світло дня.
                                             Для мене книга – зорі ночі...
                                             Моя сім’я, моя рідня,
                                             Мій розум, серце моє, очі...
                                             Без книги я не проживу
                                             Вже, як без вирію лелека...
                                             Я і крізь вічність оживу
                                             В отім святім: бібліотека...
                                             Для вас я книгою лишусь,
                                             Словами, строфами, рядками,
                                             У пам’ять віршами впишусь
                                             І прози буйними грядками...
                                             В енциклопедіях знайду
                                             Для вас усі найкращі гасла
                                             І з ними у серця прийду,
                                             Щоб свічка помислу не згасла.
                                             Бо книга – то свято дня,
                                             Бо книга – то і зорі ночі...
                                             Моя сім’я, моя рідня,
                                             Мій розум, серце моє, очі...

                                                                                             (П. Гоць)

Немає коментарів:

Дописати коментар