пʼятницю, 6 жовтня 2017 р.

Місячник шкільних бібліотек 2017. Екскурсія

Екскурсія до сільської бібліотеки 
    Здоров’я – це найцінніше, що є у людини. Здоров’я не купиш. І навіть, якщо у вас є великі фінансові можливості, ви можете якось зміцнити його або залікувати недуга, але купити саме здоров’я не зможете.  Здоров’я – це стан організму людини, при якому всі його органи повноцінно функціонують. 
   Кожна людина повинна обов’язково стежити за своїм здоров’ям. Це не так вже складно. Сміливіше, і нічого не бійтеся! Пам’ятайте: «У здоровому тілі – здоровий дух!». Настрій відмінний, хвороби не турбують, тіло в тонусі, хочеться жити, творити і насолоджуватися життям! 
   Не забувайте, що здоров’я людини – тільки в руках самої людини. Пам’ятаєте фразу: «Людина, допоможи собі сам»? Ось і допомагайте собі. Самі створюйте собі умови для хорошої, здорової життя, самі давайте собі сили на звершення прекрасних і гідних вчинків в цьому житті, любіть себе і близьких і ви будете щасливі в житті!    
  У рамках Місячника шкільних бібліотек учні 9-х класів нашої  школи  завітали в гості до сільської дитячої бібліотеки, де для них була представлена
 інформаційна хвилина "У гармонії з собою і з світом".


У шкільній бібліотеці представлена книжкова виставка: "Думай сам, вирішуй сам, хворіти чи не хворіти"

Немає коментарів:

Дописати коментар